member baru !!

Thursday, August 18, 2011

BODOHNYA AKU

asalamualaikum, slmt malam. i dah wat satu keputusan yg bodoh, nak buat alim konon, pi mampus la ngn hang pnya alim zikri oi.

i dah buat seorang perempuan terluka and skarang dya heartless. HEARTLESS, hang taw dak heartless tu bnda pa? toksah dok kemaih sngat dgn muet hat 78 tu, bulat2 ja pon.
dya dah xdak perasaan dngn i, dia cuba kurangkan kaseh sayang dya smpai zero kat i.

tapi i memang patot dapat cmtu, dya hargai aku, dya sayang aku. aq cuba balas dgn sayangi dya, hargai dya...tpi aq FAILED!! mcm add math dlm spm taun lpas.

aq selalu cuba buat baik dgn bagi segala macam ilmu agama yg aq taw. tpi sumpah demi allah i xdk lngsung niat nk tnjuk alim segala, i taw. kalau i post 2 juta entry skali pon xkan dpt gnti balik 2 entry yg i tulis ntok u dear.

ya allah apa yg aku dah buat, malunya aku. dya tak ubah paswed fb, dya x remove tag aku kt pic dya. apa lagi yg aq nak sebenaqnya nih, x ckup baik lg ka dya kat aku.

No comments: