member baru !!

Tuesday, September 27, 2011

it happen again



atas ni andrew garfield, de new spidey
rambut dya sangat cantik, seriously i like that kind of hair.
tapi dis is what happen t0 me pagi tadi...


pagi tadi aku pi sekolah lambat,,7.35 pg
masa nk masok sekolah amereka tahan, dah lambat so kena denda.
aq ingat just kna demerit, trun moto nk pi tulis nama..
then ada ustaz radzi n ckgu ryzal..
ustaz suruh aq bukak helmet..
i said "damn, not again.."

mimpi ngeri aku jadi nyata, aku ingat masok sekolah lain tak kena potong rambut PENDEK dah.
ustaz potong rambut aku yg depan. betol2 yang depan..
sial laaaaa

naik kelas muka bebai, tapi tak lama..
u know why?
sebab pagi2 dah tengok matmin, gee, khalis, senyum, mek hand, along...
tambah2 ilah, hepi balik.
lucky i have them, lovethemsomuch..

but, my hair will take a long time to grow.
betol ka aku speaking ni??
hahaha, who cares.
next month nak pegi jitra jumpa my dearest wawa.
hope dis time jadi la.

tapi rambut pendek, macam wentworth miller...hik3
perasan
oke then,
bye!

No comments: