member baru !!

Sunday, March 4, 2012

kelebihan diri


haisho,

lama tak menulis, selalu update dengan gambar ja. balik sekolah tadi baru dapat idea nak menggedik kat blog ni. and yes, aku budak sekolah..no doubt

title tak boleh belah. kelebihan diri..

kita selalu dengar orang cakap ->

"setiap orang ada kelebihan yang tersendiri"

like this people..





dia terer main bola





dia boleh nyanyi dengan baik



dia pandai main gitar




dia pandai berlakon





dia seorang pencipta yang berbakat (penah baca komik zultek dalam majalah Kawan tak?)






dia pencipta Doraemon, de true legend :')



okey dah, kalau nak cerita semua kelebihan orang sampai kiamat tak habis aku nak tulis.

masa aku dalam kelas tadi tiba2 terpikir pasal benda kelebihan diri ni. then i ask myself.

"apa kelebihan yang ada padaku?"


aku pernah simpulkan yang aku ni terer main game 'call of duty'


but then hancuss, sebab dikalahkan oleh kamil sofi dalam COD online gaming. damn, kalah teruk pulak tu -__-



aku pandai nyanyi?



pandai main bola?

boleh la gelecek2 sikit..



pandai main gitar?


soon..




pandai nyanyi?




pandai math?




maybe aku cuma reti melawak, maybeeeee.

tapi yang main gitar and nyanyi tu, walaupun aku tau sora aku x sedap.

aku nak blajar main gitar and nyanyi 'your guardian angel' kat hayah.


sori tau kalau sumbang :)

No comments: