member baru !!

Sunday, October 30, 2011

feveret song(S)

hai member2 sekalian,

after a week aku holiday, harini buat periksa makro. guess what, aku rasa malas gila nak tulis jawapan(kalau aku tulis pon macam la betul) time exam tadi. series shit, 1 jam pertama aku tidur + fikir masa depan + fikir petang ni hujan ka tak(tpi dh hujan pon) + fikir macam mana nak reka jawapan yang hampir tepat(aku x baca buku pon) + dan blablabla...

masuk jam kedua baru la aku stat tengok soalan.

1-a)apakah maksud tenaga buruh dan guna tenaga?

senangggggggggggggggggg

b)kira jumlah guna tenaga pada tahun 2008 dan 2009

senangggggggggggggggggg

then masuk soalan kedua..

2-a) berapa nilai KDNK pada tahun 2008 dan mengapa jumlah penganggurannya kurang dari 4% ???

damn,,im dead meat...sesi merapu sudah bermula hahahaha

malas kan aku, dari dulu lagi camtu...last minute la konon. hahahaha


ha, ni nak habaq satu lagu feveret aku..ampa mesti tau kan



THE SCRIPT

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ7JumGQKrz3ROaKx2UNu7oo-ytjGS8zBvJkSO53WD0Ilu6BqBwlpfNVR7q


fes aku dengar lagu ni masa aku F3, peh syahdu kot video klip and lirik dia.
mmg mmg mmg mmg best la, aq sangkut ngn lagu ni lama gak la

im de man who cant be moveddddddd....

vokalis dya pon hnsem, AQ BKAN GAY okay.


hahaha, oke babaiiiiiiii.

p/s= aku rasa hepi lately ni, hey u..i love u !!

No comments: