member baru !!

Monday, October 31, 2011

jumpa member tadika :]

hai member2 sekalian..

kali ni aku nk story mcm mana aku jumpak member tadika, hahaha

12 oktober 2011..

pagi tu parents aku nak pi melawat mak menakan depa kat mana ntah, yg pasti depa akan balik lmbat. so mak aku suh aku mkn kt luaq tngah hari tu. aku pon baru bngun ja time tu, tetiba tepikiaq. pi pntai merdeka best gak nih...

then pkul 11.55 pg aq kuaq umah nk pi pntai mrdeka la konon.
aku pon pi la, ingatkan dekat ja. tapi damn siol, dkat stengah jam nk smpai situ pon.

and bila smpai, damn lagi skali. pntai x lawa, air selut, kedai sikit, jauh dari pekan blablabla..frust gak ar. balik camtu ja, cessssssss....
then masa aq ondaway balik tu aq antr msj kat emjay mnx alamat umah.

then msj masuk "f40 kg permatang berangan"

aaaa sudah, stai pala otak posmen ar aku nih nk cari lak umah dia katna..

dulu aku besa pi umah dya sekali, tapi dah lama. so ingat ingat lupa ja.(lupa lupa ingat sebenaqnya)

then aku usaha gak cari umah dya, dh mcm abg delivery ja dok pusing carik umh dya hahaha.

at last, i made it !!!


jumpak gak umah dya, then bg salam masuk terus.
agak lmbat dia nak muncul tu..
then dia jawab waalaikumussalam...
dia keluar pakai baju pa ntah mcm mkcik pegi market( jgn mrh emjayyyy :] )
then sembang kat depan pintu umah dia,
time tu baru aku terpikiaq

11 tahun dah kot x jumpak !!!!

sembangsembang blablabla.
pandangan aku kat dia dah silap,
sbelum ni aq ingat dy masih kasaq mcm dulu.
mcm dania nih.



tapi sekali mcm ni ha



series aku terkejut, fuiyo.
hahaha
btw ni gmbq dy yg btoi



oooooooo dia kata, hohoho

bye !!

No comments: