member baru !!

Thursday, November 10, 2011

haram x tunggu aku T_T

*sobs sobs..

hai member sekalian,

rabu 9.11.2011 aritu, member sekolah lama dulu pakat nak pi bukit merah.
dalam 20 org jugak la kot yg pi tu, 4 bijik keta..

tapi seyangggggggggg(nyanyi ala2 salem) aku xleh join T_T

aku sekolah la harituuuuuuuuuuuuuuu. kalau nak pi gak nak bagi alasan pa kat bapak aku.

harini adik xmau pi sekolah sebab nak pi berfoya-foya kat bukit merah dengan suma member yg dah masuk u @ matrik @ kolej..adik sorang ja yg F6 lagi, hahaha

stail bapak aku nk bg sama..

haiiiii la sekolah awat cuti lambat sangat haaaaa !!!

tapi harini 11.11.2011, lawa gak tarikh ni.

mesti ada org menikah kan harini ??

kompang dipaluu pengantin baru
duduk bersimpuhhhh tersimpul malu yeah !!!

hahaha budak sekolah mmg camni, x matured lagi.

bye !!!

No comments: