member baru !!

Thursday, April 4, 2013

asal bukan umno




Firaun : Wahai Musa.. Aku besarkan kau, aku bagi kau makan, aku jaga kau dari kecik sampai kau besar, Aku didik kau,
aku sayang kau macam anak aku, tapi kenapa kau taknak balas budi aku? Mengapa kau taknak mengaku aku tuhan?

Nabi Musa : ..................................

UMNO : Wahai Rakyat.. Korang lahir kat tanah kerajaan, belajar kat sekolah kerajaan, sakit pergi hospital kerajaan, kerja dengan kerajaan pastu mati pon tanam kat tanah kerajaan ,
tapi kenapa korang tak sokong UMNO?

Rakyat : .......................................





copy paste dari facebook. tersangatlah betul, ingat lagi lagu tema hari kemerdekaan tahun lepas tu?

'Janji ditepati and shit' ?


seriously, rais yatim ni kena belajar dengan artis youtube. 

No comments: