member baru !!

Friday, January 27, 2012

almost there


huh, cuti 9 hari macam 9 minit.

pemalas kan aku? hahaha, biasa la murid-murid.

ha tadi masa dok khusyuk tengok page see more, ada satu gambar ni yang sangat menarik perhatian aku.





kan?

oh no no aku bukan jeles dengan perempuan yang selalu dapat banyak 'likes' kat fesbuk.
no no no.

aku just ak bagitau yang ada satu lagi point tambahan kat gambar perempuan atas tu yang dia terlupa tulis.


>they give a birth to every single person on this earth.

true story.

kalau takdak rahim kat perempuan, agak2 kita ni nak muncul dari mana?

so hargailah kaum ibu, kakak, makcik, wanita, perempuan dan yang bukan lelaki.

pondan tidak termasuk dalam senarai ini.

and yes, aku seorang yang mudah taching. tadi tengok gambar ni pun dah rasa sebak..


walaupun stormtroopers adalah askar di pihak Darth Vader.

tapi gambar ini tetap taching.

*meleleh-leleh air mata hingus and so on.

fuhh.


nak gitau tu ja. :)

chalo bete..

No comments: