member baru !!

Wednesday, January 18, 2012

what a life


pukul 12.30 malam kelmarin, aku dah selangkah menuju ke La La Land.


ingat nak tidur kat meja, bajet yang aku dah baca buku sebelum tidur. tapi takut kena osteoporosis terus re-landing badan atas katil.

tetiba mesej masuk, ingatkan from wh.

one message received from

err, memang kredit banyak hantar mesej kat aku. padahal kalau jerit pun dah boleh dengar.

"adik tidoq dkg?"

"dakgi, awat?"

"lapaq! haha, k.su masak megi mau?


bangun jugak la teman kaksu makan megi.

masak megi kari sebungkus, sosej ayamas 3 helai.

seperti yang dirancang oleh kak aku dengan rapi seperti freemason, aku juga yang kena perabes megi dengan sosej tu.



F R E E M A S O N

sarcastic untuk semua freemason-obsesser.


motif aku cerita benda ni?

air dicincang takkan putus, kecuali kalau dah 3 bulan tak bayar bil air.

bye :D

No comments: