member baru !!

Tuesday, January 24, 2012

*rawak


supposed to be random. tapi dah selalu sangat orang pakai so aku prefer rawak.

heh.

ya sahabat sekalian, apa khabar? walaupun sekaraang sudah 2.46 pagi aku masih gatai nak update blog. sebab apa?

sebab aku masih menunggu ubat selsema ni menunjukkan kesan mengantuk yang mengasyikkan.

'pelaq aih, boring la hang zikri. derek buat lawak bodoh, sudah2 la tu. hang tu dah 19 taun dah, boleh jadi bapak budak dah hang tau dak.'

*ribut petir

minta maaf la kawan2 kalau aku selalu buat lawak bodoh. aku buat tu pun semata-mata nak bagi hampa gelak ja. bukan apa, seronok tau dak bila orang sekeliling kita gelak bila kita buat lawak.

rasa dia punya nikmat. tambah2 orang yang kita sayang. contoh..

>mak bapak
>abang kakak
>member2
>cikgu

senang cakap semua yang kita sayang la, even cikgu math tamb aku pun aku sayang.

walaupun dia ajar math tamb

dan aku benci math tamb

aku juga benci tester JPJ yg bagi dia bagi aku gagal rytu

dan aku takkan sayang dia

. . .

motif aku tulis benda ni?

entah la. kadang2 letih juga buat lawak ni, tapi dah terbiasa sejak azali lagi.

kalau boleh aku teringin nak jadi writer kat blog Ayam Dan Babi

satu blog yang menghimpunkan kisah2 sarkastik hasil penulis2 yang tak diiktiraf oleh kerajaan malaysia.

dan depa suma oqhang kedah.

argh, apa motif aku ni !!

and ya, entry kali ni no picture.

dah dah, aku dah stoned ni. nak tidur, bye.



*sometimes we have to make someone else smiles but we didn't.

true much :')

No comments: