member baru !!

Saturday, January 7, 2012

buku lali


motif ?

mesti la pasal buku lali aku, takkan buku lali abang najib kot.


lulz.

aduhh, sakit.

petang khamis yang syahdu haritu, khalis telah propose aku untuk bermain futsal dengannya seperti biasa. aku pun seperti biasa main seperti biasa.

!@#$ la kau syamsul zikri, taip elok2 sikit boleh tak ?!

oke fine.

masa aku main something had happened to my ankle. haa speaking, kau ade?

aku terseliuh dan terus lembik lutut di tempat kejadian. tak upaya terus bermain, keluar court dengan muka kontrol sakit (even xdak pon awek2 hot di situ)

terus bengkak eventually. aku taktau pun apa maksud eventually, tapi bila taip nampak kool. so aku terus taip sebab nak bagi sedap ayat.


terpaksa balik on the spot, sebab sakit sangat. balik rumah juga dengan muka kontrol sakit. tapi dapat dikesan oleh naluri seorang ibu.

>kenapa kaki ??
>terselingkuh.
>benda pa tu ?
>tajuk lagu

:jngan loyar buruk dengan mak anda. nanti dia angry-angry bird dengan you.

kaki still bengkak, sapu minyak angin saja malam tu.
then esok bangun pagi, buku lali rasa macam dicucuk-cucuk ototnya.

kan dah kena, loyar buruk lagi dengan mak kan.

bapak suruh pi metro, sebab dulu pernah kena kat buku lali tu juga.

pi metro, doktor suruh x-ray. bila doktor tengok gambar x-ray tu.

>adik, u tengok bawah tempurung buku lali u ada serpihan tulang. nampaknya adik bukan terseliuh biasa. serpihan tulang ni mungkin akan sebabkan jangkitan kuman dalam badan.

>mampus aku. loyar buruk lagi dengan mak kau kan. padan muka.

>saya tak bagi you ubat antibiotik, tapi saya bagi you ubat radang untuk tengok ada kesan tak dekat you punya buku lali. come again and see me this tuesday okey.

>. . .

nah sudah, selasa ni selasa ni. hopefully serpihan tulang tu hanyalah imaginasi doktor sahaja.

hopefully..

bye readers :)

No comments: