member baru !!

Saturday, January 21, 2012

rokok tak ohsem


hai hai :)

tengah hari tadi aliff haiqal iaitu bespren aku telah menjejakkan kaki ke SP bersama adiknya. lantas dia terus mengajak aku untuk ber hang out dengan dia.


this is aliff haiqal.

memang rasa nak buh penyepak kan bila tengok gambar ni. but trust me, he's a one good guy :)

dia ajak aku tengok wayang, memula dia cakap nk tengok Keramat.


tapi aku takmau. bukan sebab takut hantu, bukan bukan sama sekali !!

to be honest, aku benci cerita hantu melayu.

benci.
benci.
benci.


dah dah, satgi tak pasal pasal kena tangkap sebab menghina industri perfileman melayu di malaysia.

back to the topic.

tajuk mintak penendang dari perokok2 tegar diluar sana.


yes serious talk, merokok tak ohsem.

aku setakat ni alhamdulillah masih belum pernah menghirup rokok. terhirup asap rokok member2 aku pernah la. cis, xpasal2 dah terjebak sebagai pasif smoker.


bukan apa, tadi masa tengah enak berjalan-jalan di luar CS tadi aku ternampak sepasang kekasih sedang rancak bersembang.


err, tak la sampai duduk macam tu. tapi yang spoilnya lelaki itu sedang enak menghirup rokok disebelah aweknya.

jelas kelihatan muka awek tersebut berkerut apabila terhirup asap rokok yang dilepaskan oleh pakwenya.


err, yang sebenarnya aku search for 'muka tertekan' kat google. tapi naik gambar ni..

yang ni baru betul.



kesian awek tu.

kepada lelaki-lelaki sejati diluar sana, plis don't smoke. seriously merokok tak ohsem. chalo bete..





No comments: