member baru !!

Thursday, January 12, 2012

anti-sosial


soSIAL betul..

apa kes aku tak puas hati dengan sosial, adakah sosial telah membuatkan aku kecik hati?

sedikit sebanyak, yes..


tahun ni aku upper 6, so kami dah kena tukar kelas. bila tukar kelas means kena ambil tempat duduk baru..

masuk kelas, tengok area tengah perempuan dah conquer. tinggal kiri dgn kanan ja kosong.

laki kan, sah2 penuh hat belakang dulu. aku tak suka berebut so aku terus pi meja depan sekali tepi tingkap. duduk sebelah amirul solehin..

kelas mula seperti biasa dan kami semua belajar dengan gembira forever and ever..

heh, ending klise bagi cerita dongeng untuk bagi budak-budak senang tdur malam-malam.


----rapunzel-----

tapi yg tak tahan aku kena cop ANTI-SOSIAL sebab aku duk depan dgn sorang member rapat aku, mungkin niat dia melawak tapi dalam hati diri ini ada garden.

anti-sosial ?

aku rasa macam ada betul gak apa yg dia cakap. tapi aku tak rasa aku anti-sosial, aku cuma nak privasi.

seriesli, aku jenis tak suka keluar dengan member kalau tak dirancang. contoh, harini aku nak pi cs cari kasut. aku prefer keluar foreveralone dari ajak member suruh teman..

haih manusia..

aku pun taktau apa motif aku tulih benda ni.

bye.

2 comments:

Takutake said...

Aku pun lagi suka gerak sorang berbanding mengajak kawan.

Memang betul pun. Ramai orang zaman sekarang memang perangai agak asshole.

Lagi best berseorangan daripada bergaul dengan asshole kan?

Heheh.

syamsul zikri said...

tu la pasal, foreveralone is not dat bad.wahaha.