member baru !!

Sunday, December 18, 2011

currently in love with


hai readers :)

selasa minggu lepas kakak aku paksa suruh teman dia tengok Ombak Rindu. ingat nak tengok kat VM ja tapi kat situ tak ditayangkan cerita melayu, so terpaksalah pergi CS yang agak jauh dengan rumah aku.


(kalau aku jadi wife aaron pun konfem berapi punyalah tengok suami peluk perempuan lain)


lepas aaron @ haris eksiden time ligan meligan maya karen karin.

agak best la cerita tu, cuma masa lisa surihani nangis tu memang tak real.

aaron pun nangis lagi real tau, series tak tipu. no wonder la isteri dia sangkut kat dia. hahaha

btw, cerita ni memang best la. tak sia sia aku kena paksa dengan kakak aku pergi tengok cerita nih. tapi yang kat nak last-last tu rasa nak terkucil sebab minum air banyak and sebelum masuk pawagam tak pergi toilet dulu. agak spoiled di disitu..


kiutkan aaron's real wife. anak2 dia pun comey macam aku. erk..

oke la aku bukan nak promote filem ni pun, habes tu apa kaitan title entry aku dengan muvie nih???


ni la motif aku.


masa aku tengah beli popcorn dan koka kola tu, aku terpandang la poster filem ni. tapi nak tayang bulan mac tahun depan, lambat lagi la.

poster ni ha..


then adakah aku currently in love with tiz zaqyah ??

err, ada gak sikit love tu.

tapi aku lebih in love dengan ni haa..


wowowowow, aku bukan gay okay.

aku cuma in love dengan rambut dia. see? his hair only !!

takmau la aku melanggar fitrah manusia dengan melawan arus menjadi seorang gay.

kelas kau syamsul. . .

nanti masuk U nak buat rambut camni la insya allah..

okay then,

bye readerssss :0






No comments: