member baru !!

Tuesday, December 20, 2011

timeline


hai readers :)

setelah berhempas-pulas mencari idea apa yang nak ditulis dalam entry kali ini akhirnya aku jumpa jugak.


Introducing Timeline


ini profile facebook kita yang dulu


ini bakal profile facebook hampa yang baru


perlu diakui, agak cool disitu.

tapi masa memula Mark ZooNegara merangkap tokey Facebook ni nak perkenalkan Timeline kat FB user semua pakat mengeluh, memaki, mengkritik, mengbla bla bla..

senang cakap semua macam tak suka dengan perubahan tersebut, masing-masing terus inginkan profil facebook yang lama. berikut adalah perbualan antara dua orang FB user.

FB user with Timeline > wey try usha fesbuk aku, kool siot !!
FB user without Timeline > kool apanya menyemak, serabut, bla bla bla ...!!

aku dulu pun macam tu la, tak pandang langsung Timeline ni.

tapi semalam aku try apply Timeline ni kat fesbuk aku. dan perlu diakui ianya agak kool, dan aku pun ambik keputusan terus apply benda ni kat Fesbuk aku.

memula aku sorang ja dalam dalam frendlist aku yang buat benda ni.

tapi tadi aku tengok dah banyak member FB aku yg mula pakai benda ni.

termasuk la wardat yang turut mengutuk Timeline ni pada mulanya. heheheh

see?

the moral from this entry is..

jangan takut untuk melakukan perubahan, muahaha :D




bye readers..



No comments: