member baru !!

Tuesday, December 6, 2011

jangan hakimi buku berdasarkan kulitnya

hai hai hai :)

berus gigi adalah satu benda yang kita wajib ada. kalau takdak gak maybe dia kurang mampu ataupun dia pemalas nak mati.

malas malas aku pun, tak miss tau gosok gigi sebelum tidur.

okela ni nak story pasal berus gigi aku.

dulu aku pengguna tegar berus gigi Oral-B Cross Actoin. ni gambar dia


aku rasa stim bila guna berus gigi nih. bukan stim terangsang, stim syok tau syok ??

harga dia pun not bad la mahal RM12.90

demand kan aku, hahaha.

tapi lastly, aq stop guna berus ni. and pakai yang normal one,
yang satu singgit tu.

lebih kurang ja fungsi dia, tapi aku lebih suka yang sinngit ni sebab dia ringan and berusnya x senang terurai. aaaa tahan lama la senang.

so?
apa motif aku?
tengok la title atas tu.
x paham?

oke fine, dun judge a book by its cover.

see, semua benda dari omputeh yang translte ke melayu mesti sounds weird kan.

hahaha, lolololollll.

dah la tu, nak pi keja lak. customer tnggu. hahahahahahaha, damn tesco.

No comments: